Friday, 16 March 2012

Currenly crying. Now : 3.03 am in the mornind, still 17th of march. Less than 2 hours to go.
Hmm i menangis sekarang. I cant stop crying. I jst dont knw why, maybe sebab hafiz dah promise nak teman sampai i boarding nanti, but dia tertidur. Dia dah janji :'(
but its okay, dia pun ada life sendiri. Dia penat, dia manusia biasa, dia tertidur. Dia terlelap. Nvm its okay!
But idk why, im crying right now. Dengar lagu hey there delilah, terbayang muka dia menyanyi dengan my face. And i was like " hafiz, where are you? i need you now. I miss you so much " idk why, sumpah sedih.
Padahal dia tertidur i takut tak sempat cakap bye dekat dia. Even fr 1 week tapi, idk. Rasa rindu.. menangis non stop. I love him so much weh. So so so so much. 
See? im here. still waiting for him to call or text me. I'll miss him like hell nanti :(
I posted this photo bukan nak suruh dia " alaa sedihnya, kesianya" simpati. Never! just nk cakap yang i rindu dia sgt sgt sgt. I cant stop crying. I miss you baby. Miss you so so so so much.

See? he promised me. Sgt sgt then dia fall asleep. Nvm sayang, night and sweetdreams okay?
In case, you tak bangun time i dh pergi. Baca blog ni dah cukup, i jst wanted to tell you that I miss you so much! much and much.
Loveyou

No comments:

Post a Comment